Doi ani de zile a preferat să nu plece în niciun concediu, totul pentru a-și îndeplini un mare vis: să ajungă în Granada, Spania, pentru a descoperi comorile arhitecturale ale zonei. Însă, potrivit cotidianului britanic The Independent, Edward Gamson, un dentist american, a ajuns în cu totul alt loc decât cel dorit: Grenada, Caraibe.
Gamson și-a rezervat biletul electronic pentru două persoane, care a costat 2.650 de lire sterline (peste 3.300 de euro), prin intermediul companiei aeriene British Airways. Nu și-a dat seama de încurcătura făcută de agentul de rezervări pentru că la destinație nu era trecută nici țara, nici codul aeroportului. Așa că, deja urcat în avion, Gamson a realizat prea târziu că nu se îndrepta către Spania.
„E chiar foarte trist. O călătorie pe care abia o așteptam a fost distrusă, iar compania aeriană nu vrea să-și repare greșeala”, a declarat Gamson.
La scurt timp, americanul a dat în judecată compania British Airways, cerând despăgubiri de 34.000 de dolari (aproape 43.000 de euro).
Mai mult, Edward Gamson nu este singurul client al companiei aeriene care a fost victima unei astfel de încurcături. Cu doar o săptămână în urmă, Lamenda Kingdon, o americancă, și-a rezervat o călătorie către aceeași destinație, Granada, însă a ajuns și ea în Grenada. În cazul ei, situația a fost mai sensibilă pentru că fusese recent diagnosticată cu cancer și vizita în Spania era pe lista cu ultimele dorințe.